Stránky

pondelok 3. januára 2011

Manj.


Láska k fitness sa rodí pomaly. Prvotné nadšenie, ktoré príde pri prezeraní časopisu Muscle and Fitness (Takéto telo budem mať, keď budem cvičiť? Vau!), zažije každú minútu asi stovka ľudí. Nemám to vedecky podchytené, len odhadujem.
Menej z nich skutočne začne cvičiť a vytrvá. Najlepšie spravia tí, ktorí si okrem značkových tenisiek a slušivého oblečenia zaplatia aj permanentku do fitka a dobrého trénera (O ňom bude tiež raz reč). A ani z nich neuspeje každý, stačí sa spýtať tých trénerov, ktorým sa za rok pomedzi bicepsy premelú desiatky zákazníkov a zákazníčok, ktorí sa už zrejme nevrátia (Možno raz, držím im palce).
Uspejú len tí, ktorí spravia akúsi dohodu sami so sebou a budú pracovať v prospech svojho tela. A v prvom rade začnú plniť svoje telo hodnotnými potravinami.
Cesta k vyrysovanému telu z magazínu nie je ľahká a vie to aj Manj. Jedna z tých trénerov, ale predsa len trošku iná. Neučí len to, ako správne robiť drepy či benčpres, ale učí ľudí, ako si zamilovať pohyb.  Pripomína im, že ich telo bolo stvorené na to, aby sa hýbalo – a nemá na mysli pohyb z kancelárie do auta a medzi regálmi supermarketu. Učí ich láske nielen k fitness, ale v prvom rade k vlastnému telu.
Manj mi zrejme zoslal nejaký svalnatý boh fitness, lebo ho už nebavilo počúvať moje výhovorky o tom, ako ma prestalo baviť klasické zdvíhanie činiek a nulový efekt z toho. Na jej jedinečnom BOOTCAMPE som dostala poriadny kopanec do zadku (samozrejme, nie naozaj, ale na prvej hodine v Sade Janka Kráľa som skoro vypustila dušu). A čo je najlepšie, tú drinu som si zamilovala a výsledky boli ohromujúce!
Za pomoci vyváženej stravy sa mi podarilo zhodiť 2 kilogramy za týždeň, ďalší týždeň som mala o 2,5 centimetra užší pás. Nehovorím, že je zo mňa sexi svalnatá bohyňa, ale som už o ďalší krok bližšie. Vďaka Manj som pochopila, že nejde len o to, ako budem vyzerať v bikinách, ale o to, ako sa budem cítiť v mojom tele, ktoré mi už po prvom Bootcampe s Manj naznačilo, že som trafila do čierneho. Samotné zdvíhanie činiek totiž nestačí. Ide o to, prepnúť svoje zmýšľanie, prekopať ho do základov a obľúbiť si svoje telo. Je to úžasný stroj (a nielen na konzumovanie Horaliek)!
Za to ďakujem Manj!
Rozhovor s najpozitívnejšou osobou v mojom okolí, úžasnou Manj Cartighasser, „postnem“ tiež!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára